Valborg

Och jag tar det mest lugnt, hade planer på att dra in till norrtälje men nej så blev det inte. Har träffat några ikväll och haft lite trevligt iallafall. :) Blev en väldigt lång dag igår så jag hann inte uppdatera.

Jag, Isabella och Emilia åkte in till Stockholm i fredags och jag hittade en riktigt snygg bikini från BikBok. Det var jättemysigt att vara där, varmt men lite blåsigt. Men vad gör det? :) Vi gick runt och kollade i butiker, åt på donken och sen satte vi oss i Kungsan med varsinn glass. Proppfullt!
Kvällen fortsatte med fest och mycket folk! Det var riktigt kul med skitbra musik! :D
Efter det drog jag hem till Bella och sov där. :)














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0