Påskafton

Hej hej!

Idag är det påsk och vi ska ha påsk middag och äta påskägg! :) Har fått mina påsk presenter och de var inte fel på dem!
Igår vaknade jag upp hos Mickis med Bella, vi tog det mest lugnt och snackade. Mysigt var det! Sedan stack jag hem för att fixa lite och senare mötte jag upp Bella och efter det drog vi vidare till Tobbe. Där var det lite chill fest och ja, det var kul haha. ;) Men jag hade så jäävla ont i magen så jag kunde inte riktigt slappna av. Fick mest ta det lugnt men det var trevligt ändå! :) Idag när jag vakna så var jag fortfarande öm i magen, antar att det var magkramp? Aja något var det.

Nu ska jag iallafall duscha och sen ska jag kanske träffa Bellis en stund innan middagen. Vi hörs senare! :)

Glad påsk!

Påskägg, pengar, choklad kakor och mascara från Yves Saint Lauren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0