Mysig dag i solen

Hej!

Mickis och jag tog en promenad förut och så köpte vi glass också. Tog en av de nya smakerna som GB fått in, en cornetto strut med choklad & kola. God var den men för högsta betyg skulle dem ha tillsatt lite vanlij glass också. :D
När jag stod och kika på nya glasslistan så är det inga som jag verkligen inte gillar faktiskt, bra med nya och goda glassar till sommaren!
Sen träffade vi Ida och Elin en stund också. :)

Just nu sitter jag med Cassie i luren men måste snart lägga på för att duscha och fixa lite annat till skolan och så. Tittade på vädret nyss och det ser ut att bli någelunda bra i veckan iallafall, och väldigt bra i helgen. :D
Har lite saker att göra i veckan som det ser ut nu så ja, håll er uppdaterade så får ni veta vad. ;)

Hörs imorgon,
Godnatt ♥

Chokladglass & Kola sås, mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0