Min helg

Tjena Tjena!

Nu var det ett tag sen men ja det har varit fullt upp och helgen har inte varit nån direkt lugn stund. Från torsdagen till fredagen sov jag hos Mickis med Dannie och Cassie, haha vi hade rätt så kul. ;) I fredags kom jag hem från skolan och hade inga planer alls. Åt pizza med mamma och moster och sen tog jag det lugnt. Framåt kvällen drog jag ut med Mickis och det slutade med att jag sov hos henne. :) Idag vaknade jag vid halv 12 och då var Mickis redan vaken. Jag gick upp och vi gjorde världens godaste frukost - Bacon och äggröra ♥ Mums! Sen satte vid oss på hennes terass och solade, båda fick ganska bra med färg faktiskt. Det har varit riktigt varmt idag, så himla mysigt! Sen chilla vi mest och åt och sådär, sen skulle hon iväg och jag skulle hem och plugga. Men icke sa nicke, då drog jag istället ut med Bella och vi GICK(!!!) till Edeby, tog typ 45 min för att träffa lite folk. Vi fick som tur var skjuts därifrån vid halv 11. Det var nog det mesta som jag inte uppdaterat er med. :)

Är rätt lack på mig själv för att jag inte pluggat men hela jävla söndagen(om vi inte får besök) och måndagen ska gå åt till det!

Bilder kommer i ett annat inlägg, nu blir det lite film sen ska jag sova. :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0