Jag måste plugga, plugga, plugga och... PLUGGA!



Ja nu måste jag ta tag i skit plugget. Har softat hemma hela dagen och lackat som fan på Landguiden som jag ska få min information ifrån men då går det inte att komma in på skiten. Åh. Aja, kan inte hjälpa det så ja livet går vidare. Nu ska jag skriva det allra sista om mitt första land sen så får jag se vad läraren säger imorrn.

På kvällen drog jag ut med Isabella en stund, alltid lika trevligt att träffa den bruttan. ;) Tänker inte länka henne eftersom att jag misstänker att hon lägger ut icke accetabelt material på sin blogg...

Men ja vädret har varit underbart återigen, bara liiite för blåsigt men annars härligt! :) Det har varit Friends utbildning hela dagen så det har varit ganska lugnt, men jag(dummern) gick såklart upp 7 fast jag kunde tagit sovmorgon till 8. Smart. Skitsamma! Det gick bra ändå. :)

Nu jävlar ska fingrarna glöda på tangentbordet när jag är i farten med plugget! ;)

Puss puss ♥

Såna här hade pyntats längs vägen! SNART PÅSKLOV :D

Kommentarer
Postat av: Bella

Hahaa, jjah la aldrig ut den på bloggen ;) <3

2011-04-19 @ 16:53:02
URL: http://flickansomeblond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0