Hur orkar man?

Okej nu är jag tvungen att säga nånting. 

Jag vet vem du är och du vet nog själv om det också. Om jag är så jävla sämst och du inte gillar det jag gör här på min blogg så strunta i att besöka den, ingen tvingar dig? Och varför ens kommentera? Men det måste ju ändå vara något du gillar med den eftersom vi båda vet att du tagit mina inlägg förut. Sen är det ju bra att skriva olika namn med ändå ha samma IP.


Så håll dig till ditt eget, och fortsätt inte att besöka min blogg?
Jag kan iallafall stå för mina åsikter så om du vill någonting kan du kommentera din åsikt eller kontakta mig på något annat sätt.

Ni som dock gillar min blogg, ta inte åt er av detta och fortsätt besöka den! Ni är bäst. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0