HEMMA HEMMA HEMMA

Tjenare!

Nu är jag hemma igen med Dannie. :D Hon kom till mig vid 8 nånting och sen drog vi ut med moppen en stund. Åkte bland annat upp till Ica och köpte godis. Sedan mötte vi Bella, Julia och några andra som var på Draget så då var vi där en stund också. Efter ett tag kom Mickis men hon var inte där så länge, men trevligt var det! Träffade Freddan, Rasse och Micke där också. :D Men sen drog vi oss hem till mig. Då körde vi lite spel och nu tänkte vi sätta igång Dieselråttor och Sjömansmöss och krypa ner i sängen. Sen blir det sova för oss. :) Men en härlig chill kväll blev det iallfall!

Dannie och jag prova vitamin dryck, till det godis förstås! :)

Godnatt på er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0