Fest i hela huset!

Tja!

Har nyss kommit hem efter att ha dansat arslet av mig. Skitkul var det! :D
Tidigare idag vaknade jag och Mickis upp hos mig, vid 9(!!) kom Cassie hit och jag låg kvar i sängen. Hatar att inte få sova ut när det är lov. :D Vid elva drog vi in till norrtan och jag fick med mig ett jättesött linne och en väska som det kommer upp bilder på imorgon, till sen lunch blev det pizza. Det fanns också pizza bröd och smör, dör så gott!
Efter discot sa jag hejdå till mina älsklingar Dannie, Cassie & Mickis. Kommer sakna dom som fan men de är iaf bara borta 4 dagar. :)

Imorgon är schemat ganska fullt, vi hörs då! :)

Denna låt pressades så jäkla hårt på dansgolvet. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0