19th of april

Hejsan!

Har varit en riktigt mysig dag med mycket sol. Skoldagen har i stort sett varit skit, stress och annat. Men som tur är är det bara 2 dagar kvar tills vi får påsklov! :D Ska bli så himla skönt! Efter skolan hängde jag med Cassie hem, vi hade jättemysigt och satt med fika i solen. Nickade till en stund i solen så antar att man fått lite färg. :) Annars höll på vi mest på med påskuppgiften, vi gjorde grunden och sen ska vi göra påskfaktor imorgon. Ni som kommer tävla mot oss, se upp säger jag bara. ;)

Nu har jag lite att göra, måste plugga, skriva CV och duscha. Och imorgon ska jag till Norrtälje med Cassie så det blir nog inte den bästa uppdateringen.

Kika in senare, dagens outfit är uppe då. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0