17 april 2011

Hejsan!

Idag har det varit underbart väder men jag har tyvärr inte kunnat vara ute eftersom jag har varit lagom upptagen. Först gick jag upp och fixade en stor frukost och kolla lite på teve. Vid 2 satte jag igång med plugget och höll på ända till halv 5. Då blev det en dusch och lite städning. Senare kom Pappa, Monica och mina söta systrar hit. :) Ena tjejen är 5 år och andra är 4 månader. Så söta! Och ena var sååå liten. :)
Nu sitter mamma och jag i soffan och kollar på film. Tänkte plugga liite till och sen blir det antagligen sängen.
Imorgon blir det hård pluggning igen, den här veckan kommer nog bli lite hektiskt men på fredagen börjar påsklovet och då blir det lugnt och skönt! :D

Strax kommer det upp ett inlägg med bilder från helgen. Håll er uppdaterade!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0