I'm home!

Hejsan på er!
Nu är jag hemma igen efter två nätter hos dannie. Pernilla, Jessica, Mickis och Cassie var där också :) Vi har haft det riktigt trevligt med skräckfilmer, bowling, prat, moppe åk, godis och annat skoj! Jag var iallafall hemma vid halv 10 idag och efter det kollade jag på Hellcats(riktigt bra serie btw!) som jag somnade till, vaknade vid 15 igen. Var så jäääkla död så det var en välbehövlig sömn. Och nu sitter jag här halv ett på natten och är pigg. Men får snart börja lägga mig för helgen ska tillbringas med mickis! Vet inte riktigt om det blir så mycket godis efter de här dagarna haha... Men nu har ni hört vad jag har haft för mig. Har ni hittat på nått kul på lovet?

Hörs imorgon, godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0