Can only make me stronger

Hej bloggen,
Helgen har varit extra lång och jag har varit med Dannie, Mickis och Cassie. :) Har också träffat massa andra underbara personer så som Fanny och Emmy. Skönaste brudarna!!

Men dagen har varit värdelös. Sämsta dagen på länge. Enda plusset var typ att träffa alla igen och sitta och dega med Mickis medans vi kollade på Ung & Bortskämd. Annars har allt sugit måttligt hårt. ;) Kemi provet gick ju inte heller så bra om man säger så. Imorgon ska jag köra hårt med Deckaren och i helgen ska jag göra klart låtvalet. Jag älskar att plugga!! :D Tror också att jag håller på att bli sjuk...

Hörs imorgon om jag är på någelunda bättre humör.




f*ck u.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0