VD

Snart blir det återigen ett avsnitt av Vampire Diaries. Im a sucker for vampires helt enkelt, älskar alla serier/filmer så nått måste det ju ligga i det? ;)

Var hos Mikkis Pikkis på kvällen förut, vi passade hennes lillasyster, fikade, och spela lite fotboll hann vi med också. Imorgon ska jag nog bara vara hemma tills 18 för då ska jag ner och kolla på dannie, mickis och cassie fotbollsmatch tillsammans med Bella, det blir väl helt okej fast jag är inte är nått större fan av fotboll :p.

Nu ska jag sova, vi hörs imorgon. Puss!


Så jävla härlig bild på Dannie från valborg!

Kommentarer
Postat av: dannie

Fy fan :P <3<3

2010-05-05 @ 15:03:46
URL: http://ajlovju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0