Vampire Diaries, återigen.

Ja, nu blir det sängen och Vampire Diaries. Det slår nog ändå True Blood, jo det gör det. Det har inte hänt mycket sedan Cassie drog, kollade lite på Mitt stora feta grekiska bröllop(haha!) och fixade naglarna lite. Imorgon blir det skola igen och efter det vet jag inte riktigt vad som händer. Fint väder skulle vara ganska så nice ;) Bilderna från helgen kommer nog imorgon om Fjällan skickar dem till mig. Och modefronten måste bättras på också, jag menar hallå?? Var det 100 år sedan jag la in ett inlägg om kläder eller? :p. Näe skärpning på hög nivå blir det nu.

Vi hörs imorgon. Godnatt fina läsare ♥


Bild från imorse, min min säger jag bara, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0