Sunny day

Hejsan.
Sommaren är snart här på riktigt nu. Nära är det iallafall. Idag har Cassie varit här men vi var mest hos min moster och solade. Just där(där det är lä och precis framför solen), var det 46 grader idag. 46 GRADER! Igår när jag vara där var det 44 så två grader varmare var det idag. Vi blev grillade kändes det som, men det var värt det. Har fått lite linje efter mina shorts och ansiktet har fått färg också. Så fint med solbränna på sommaren!

På kvällen var jag hos Mickis och vi lyssnade mest på musik och var inne på datan. Måste välja låtar nu till två olika tillfällen, varför måste det finnas så många? Beslutsångest.

Alltså har jag haft en trevlig dag och morgondagen kommer säkert bli lika bra, ska shoppa lite med Cassie. Hon ska klippa sig också så jag får vänta på det spännande resultatet ;) Hoppas det fina väret är framme igen imorgon, fast jag är lite tveksam eftersom det mulnade till nu lite på eftermiddagen. Jaja, inköpen kommer säkert in nån dag framåt.

Tills dess får ni ha det bäst!


Joshua Radin - I'd rather be with you (Hayden Panettiere är med i videon också ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0