Sunday evening

Hej.
Just nu chattar jag lite på msn och tänkte snart lägga mig med en bok. Tyvärr inte Asyl, den är redan utläst sedan tidigare idag så nu gäller det bara att leta reda på nästa bok i skolan :p. Asyl var lika bra som första bra som första boken Gömda, och jag fattar fortfarande inte att man kan låta någon leva på det sättet.

Tänkte också berätta lite om helgen, såg att jag missat det. I fredags var jag och Mickis på draget, det var massa trevligt folk där men vi var mest med boysen. Det blev en bra fredag iallafall och resten av helgen har jag bara varit hemma. Så jäkla skönt att ibland vara ensam och bara slappa vid tvn och datan. Nästa helg blir det full rulle iallafall. Ska vara med brudarna från typ torsdag till lördag tror jag. Bara fyra dagar kvar till Grönan :D

Men vi hörs imorgon :) Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0