Match

Kom hem för en stund sedan från Mickis, Dannies och Cassies match. Alla tjejerna i laget var asduktiga! Var faktiskt roligare än jag trodde att stå och heja på dem, Bella och jag kommer nästa gång igen ;)

Just nu är Andra Avenyn på, ska kolla klart på det och sedan ta en snabbdusch och sedan blir det sängen för mig efter en lång dag! Imorgon ska jag bara ta det lugnt, solen skulle visst komma fram imorgon också enligt väderleksrapporten så om det blir fint väder blir det väl lite stek också ;)

För några veckor sedan kom ju Eclipse trailer nummer 2 ut. Jag hoppas verkligen inte nån har missat det, nu kan jag inte vänta tills slutet av juni!


Nr 2(Senaste)


Här har ni nr 2 också.



Vi hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0