Hemmadag

Hej på er!
Ja, idag tänkte jag ska få bli en riktigt hemma dag. Igår hade min svenska lärare fått in lite nya böcker så jag och Pia(som nyss läst ut gömda) var först med att haffa Asyl såklart, fortsättningen på Gömda alltså så läsning ska det bli. Men jag tänkte också duscha och fixa rummet och lite sånt. Det är närmare storm ute så jag tror inte att det blir så mycket ute för mig idag. Jag undrar vart fasiken solen har tagit vägen? Den var framme mycket där i slutet av april men nu är det ju bara mulna dagar som går. Längtar till sommaren. Och en annan sak jag längtar till är Gröna Lund! På fredag nästa vecka åker jag dit tillsammans med Cassie, Mickis och Dannie. Det ska bli så jäkla kul att komma dit igen efter ett år! Vettefan om det blir fritt fall för mig men jag vågar nog mig på Insane igen ;)

Insane.jpg
Bilder från Wikipedia.

Kommentarer
Postat av: Matilda(smilinggirls)

Smilinggirls drar ju också till grönan då ;)

2010-05-08 @ 23:11:01
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0