Back from tha vischa

Det har väl gått en timme men då kom jag iaf hem från bönderna på vischan, Dannie och Cassie alltså ;) Men nu är man tillbaks i "The big city"(HAHA NOT) så. Men vi körde lite moppe och spela kort och snackade lite. Söndagsmys alltså :p. Det har varit så jävla varmt idag! Det har säkert varit över 20+ så nu är sommaren snart här på riktigt. Men man fattar det inte riktigt eftersom vi inte haft nån riktig vår. Det har liksom bara varit vinter sommar. Lite tråkigt tycker jag, men nu vill jag att sommaren ska komma efter en riktigt lång vinter!

Bild från när jag cyklade hem, så fint.



Från Grönan




Haha.








Före


Ner


Efter, HAHA!

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0