A little something about Grönan.

Hej!
Förlåt för usel uppdatering men jag har inte riktigt haft tid eller lust. De senaste dagarna har varit riktigt bra. På onsdagen var jag med Cassie och Mickis, torsdagen efter så sov Dannie, Mickis och Cassie hos mig. Vi hade det jättemysigt med många skratt ;) Det var lite svårt att sova på natten eftersom vi skulle till grönan dagen efter men till slut somnade alla och var uppe igen nästa morgon. Vid 9 åkte bussen så vi var framme vid 11 ungefär. Vi började men Lustiga huset(såklart!) och sedan drog vi vidare till Popexpressen där de spelade Memories - David Guetta, det är ju stort + när det är bra musik också så vi hade tur! Efter det körde vi de större karusellerna, alltså Jetline, Insane, Uppskjutet m.m. Måste berätta om när jag skulle åka uppskjutet. Jag höll ärligt på att dö. När jag satt där och klämde sönder Denice och Cassies händer och kollade på utsikten började jag skaka, alltså verkligen skaka, världens äckligaste känsla! Så där satt jag och längtade ner medans vi hissades upp och ner. Fyfan säger jag bara, aldrig mer. Och Fritt fall kunde jag ju glömma men Dannie och Cassie vågade sig upp på Tilt. Jag fick typ ont i magen av att bara kolla upp, haha. Ja men annars var allt toppen, jag vann ingen 2 kilos choklad men jag klarar mig ändå :p.

Nu ska jag ta en snabbdusch och sedan hänka mamma o handla. En mjukglass blir det också.

Vi hörs senare, då kommer lite bilder från Grönan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0