11 Maj 2010

Halloj!

Har haft en toppen dag. Hela sjuan har varit vid Erken idag, typ nån sjö men jag tyckte det faktiskt var kul! Solen stekte på hela jävla dagen så nu har jag faktiskt fått lite färg i facet. När vi kom hem var vi ganska slut men jag och Cassie drog till Mickis och Dannie där vi hoppade lite studsmatta, solade och lyssnade på musik. På kvällen nu har jag tagit en power walk promenad med Mickis. Vi ska börja göra det som schema nu, typ 3-4 dagar i veckan.

Jag längtar ihjäl mig till grönan på fredag så jag vill bara att dagarna går fort nu. Gärna med lite sol på det också. Men nu blir det en snabbdusch och sedan ska jag i säng!

Puss.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0