Wipeout

Hej igen!
Just nu sitter jag i soffan och kollar på wipeout med datan i knät. Mickis och jag är inne på msn och skriver allt roligt Felix Herngren säger, så jävla skön!

Idag har jag fått ganska mycket gjort iallafall. Fast hann inte fixa tvätten men äh, det tar vi imorrn! Men jävligt irriterad har man också varit eftersom att snön är på återbesök. Skitkul. Det ska bli vår NU! Inte 2 decimeter snö! Igår var det ju skinande sol och idag snöoväder hela jävla dagen. Vädersväningar kan man kalla det.

Imorgon blir det alltså skola igen och efter blir det plugg på hög nivå! På tisdag har vi SO prov om jorden. Känns som att jag kan det mesta skapligt men nepp, det ska bli riktigt bra nu.

Nej nu ska jag fortsätta måla naglarna. Svart igen :)

Vi hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0