Sunny day

Hejsan!
Idag är det en riktig vår dag, även om all snö inte är borta riktigt än. Jag har suttit på balkongen i solen och desperat försökt få bort mitt bleka face haha :p Nej men det är härligt sitta bara ute medans man kan. Idag ska jag nog inte göra något särskilt. Sitta bänkad framför melodifestival finalen ikväll är ju ett måste! Darin SKA vinna, han sjunger så jävla bra.

Men nu till en helt annan sak, nu till våren och sommaren ska jag nog införskaffa mig ett par converse. Men det svåra är att bestämma vilken modell!



Vilken modell är syggast enligt dig?


Kommentarer
Postat av: Anonym

den med tjockare sula !! jag har sånna fast vita ;)

2010-03-26 @ 11:08:55
URL: http://itsabout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0