Pluggdag med Cassandra!

Hello.
Idag har det varit noll updatering men har inte haft nån tid över faktiskt. Skolan som vanligt har varit tråkig men efter så hängde Cassie med och vi har pluggat, kollat på film och massa annat. Vi hann med mycket mer än plugga idag eftersom hon stanna till 20 så efter hon dragit hem satte jag mig vid datan en stund men sedan blev det duschen för mig och nu väntar sängen med lite plugg som ska gås igenom. Nästa vecka har jag för mig att vi har 2 prov? Och krönikan ska vara klar också, inte min bästa sida men men.



Lägger in ett litet musiktips också, Revolver med Madonna och Lil Wayne(the best rapper in the world!) men David Guettas remix. Enjoy it!

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: matilda(smilinggirls)

har vi 2 prov? :o <3

2010-03-17 @ 16:49:03
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0