100327

Japp, nu är lördagen här och Cassie åkte hem för ett tag sedan. Just nu sitter jag och Mickis med varsin laptop och nördar. Har haft jättemysigt med tjejerna trots att Dannie blev sjuk och stannade hemma. Jag är också inte helt frisk, igår höll jag på att dö av halsont efter en rolig kväll på draget.

Vi gick alltså till draget igår och träffade massa trevligt folk! Jättetrevligt var det faktiskt trots att det var ganska lugnt. Efter det gick vi hem vid 23 och kollade lite på Sällskapsresan, så klockren film. Jag skickade ett sms inlägg igår men det kom aldrig fram så, ja. Bilder från igår och idag kommer senare och tills dess får ni ha en bra lördag.

 


Kommentarer
Postat av: ida

fin blogg

mår du bra?

kram ida

2010-03-27 @ 15:01:15
URL: http://joddelsmurfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0