Min dag.

Först vill jag bara säga att vissa av inläggen jag skirver publiceras inte om jag inte dubbelklickar vilket jag glömmer ibland... hmm.

Men! Idag har jag iaf haft en trevlig dag men bara solsken och varit med Emmy & Emelie har jag också varit, riktigt längesen var det jag var med dem. Jätte goa tjejer :) Fick nytt smink av moster också från Elisabeth Arden, kan visa i nått annat inlägg sedan. Tack så mycket! Perfekt färg på glosset. Annars har det inte hänt mycket, har kollat på lets dance och smaskat på godis. Pluggat har jag också gjort vilket var behövligt, har so prov snart och måste skriva klart min krönika. Ja, det var la allt. Tråkigt inlägg men är inte riktigt på blogg humör så ja.

Hörs senare eller imorgon.
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0