H&M Garden Collection





Så fina outfits till sommaren. Allt kommer från H&M Garden Collection som kommer ut i shop online butiken 18/3 och i utvalda butiker 25/3. Jag tänker iallafall kolla in det när allt släpps. Den sista outfiten till höger är helt perfekt!

Idag är alltså helgen slut och back to school. Efter skolan gick jag och mamma ut med hundarna eftersom vi varit barnvakt åt mosters vovve också. Blev en lång promenad på ca 40 minuter, men inte mig emot i det fina vädret! :) Nu ska jag ta itu med min fin fina so läxa som ska vara klar imorgon. Sedan blir det prov nästa vecka också... Kul.

Later.


Kommentarer
Postat av: Pia

sv: nej inte när det guppar så mycket som när man åker från grissel till mig ;) tänkte nästan gå och spy på busschauffören :D <3

2010-03-15 @ 19:06:40
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0