Everybody's at home now

Yes, nu har alla åkt hem och jag sitter själv i mitt bombnedslag till rum... Tänkte fixa detta och göra lite fint, sedan ska jag visa mina nya clothes och efter det blir det duschen. Ska också kolla om det kommer nån bra film eller program på TV. Förut satt jag och Cassie och kollade på The Descent, fyfan vad äcklig den är. Man hoppade till NÅGRA(läs: många) gånger och skrek en och annan gång också. Sedan blev det middag och efter det spelade vi bubble trouble och nu har sötnosen åkt hem. Kommer inte träffa hennes förräns på måndag nästa vecka eftersom hon ska till hälsingland imorgon :(

 

Nu ska städningen sättas igång men jag bjuder på ett musiktips. John Myer heter han som sjunger, hela hans nya album Battle studies är skitbra men detta är en av favoriterna.

 


Kommentarer
Postat av: Denice <3

Seriöst!

I <3 John Mayer!

Älskar det albumet och just den låten är juh bäst av alla.

Diggar Perfectly Lonely också :D

jag har typ suttit på mitt rum och pressat honom :)

Ha det bäst tjejen <3 <3

2010-03-02 @ 20:37:21
Postat av: Louise svarar

Ja eller hur Denice! :D

Mina favoriter är Who says, heartbreak warfare och perfectly lonely :)

Puss & Kram <3

2010-03-03 @ 15:42:22
URL: http://lollosplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0