Eclipse & Remember me

Hejsan!
Nu är firandet klart och mamsen och jag sitter framför en film, jag har proppat i mig lite popcorn också ;) Förut gjorde jag en tårta till mamma som sagt och den blev riktigt bra, och god!

Men det jag ville komma till är att om 4 dagar(alltså den 12 mars) har trailern till Eclipse och filmen Remember me premiärer! Båda med Robert Pattinson. Eclipse trailern är jag riktigt riktigt spänd på att få se! Jag anar att den är exakt lika bra som de andra, maybe even better? ;) Remember me ska jag antagligen kolla på på nästa lov eller tidigare. 

Nu ska jag krypa ner i sängen. Har varit trött hela dagen men nu ska jag äntligen sova.
Godnatt.






Kommentarer
Postat av: Tintintintinitnitntitn

JAG FICK BILJETTER GRATIS TILL REMEMBER ME AV CHIC TIL FÖÖÖÖRHANDSVISNINGEN NANNANANANANANANAN :)

2010-03-09 @ 23:20:46
URL: http://barnetarne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0