Bad update

Hejsan!
Förlåt för den dåliga uppdatering. Men har inte haft tid... eller lust. Men nu kör jag på som vanligt igen och det ska bli mer dagens outfit, mode och musiktips! De senaste dagarna har det inte hänt mycket. Igår var Mickis & Cassie här och vi hade skitkul! Det var också prov i SO igår det gick väl ganska bra tror jag... Nu är alla prov borta tror jag åtminstone, och det som återstår är engelska uppsats och påskuppgiften!
Om ungefär 10 min kommer Mickis hit och jag vet inte riktigt vad vi ska göra men jag skulle gärna vilja ta nån promenad eller åtminstone vara ute nu när det fina vädret har hittat hit igen efter 100 snöstormar. Snart april och fortfarande snö. Sommaren känns riktigt långt borta just nu... På tal om sommar, denna är låt är en riktig "summerfeeling" låt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0