100309

Hejsan!
Idag har det varit noll uppdatering men dagen har spenderats i skolan och med Cassie! :) Vi var hemma hos mig och fikade med lite tårta från igår och pratade om allt möjligt. Gick en promenad men Rossi(min hund) passade vi på att göra eftersom att solen sken. Våren börjar komma men ja man ska väl inte hoppas för mycket eftersom att snön kan komma när som helst. Men när solen väl kommer fram försöker man såklart vara ute så mycket som möjligt! Har varit trött hela dagen även fast jag sovit 8 tim inatt? Men nu orkar jag inte gå och lägga mig haha så jag ska sätta mig i soffan och kolla om det är nån bra film och kanske ta itu med mina läxor också. Suck.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0