Vinnare av Roslags Talang 2010!

Hej på er!
Igår var jag med på Roslags Talang i norrtälje, och jag VANN! Jag kan inte fatta det!? Är jätteglad! Så nästa år får jag komma igen fast då ska jag vara med i juryn :)

Sparbanksdagen 2010 Louise Molander

Sparbanksdagen 2010 Louise Molander och Erik Grönwall
Haha värsta smilet :p.
Bilder från Roslagenssparbank.

Erik Grönwall var där och uppträdde också. Skitbra, jättemycket energi på scenen så det var roligt! :) Har lite bilder ni kan få se sen.

Dagen var helt enkelt bäst!

Just nu är jag hos Mickis med Dannie och Cassie. Alla dem sover men jag är uppe tidigt som vanligt(nej inte riktigt va?). Vaknade vid 8 och kunde inte somna om. Men nån gång vaknar dem väl iaf :) Det är jättetråkigt väder ute men jaja, jag är glad ändå! :D

(Förlåt för bloggpausen, jag ska försöka blogga så mycket som möjligt nu!)

Kommentarer
Postat av: lisa

vad vann du? :)

2010-06-13 @ 17:15:36
URL: http://fotoliisa.blogg.se/
Postat av: Bella

Du vah bäst Lollo! :)<3<3

2010-06-13 @ 23:23:44
URL: http://flickansomeblond.blogg.se/
Postat av: ....

vilken bra photoshop du har xD

2010-06-21 @ 15:28:36
Postat av: finalinafina ♥

Hejsan gullet, gå gärna in på min blogg och rösta på mig i det senaste inlägget! Om du typ blir irriterad på denna kommentar så bara skriv FUCK YOU LINA :D och radera detta. Hihih. PUSS OCH TACK!

2010-06-22 @ 10:03:21
URL: http://finalinafina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0