Sol, bad. Sommar!

Precis vad det är. Sommar. Därför finns det ingen tid för bloggen. Men det är lätt att veta vad jag har för mig på dagarna, jag är med vännerna och badar och solar för fullt! Att bo på landet är inte så dumt på sommaren ;)

Men den senaste veckan har jag firat midsommar med Mickis, sovit hos Cassie med Dannie och Mickis, shoppat på rean inne i city i sthlm och badat och solat med vänner! Hittade 5 tröjor på rea och ett par jeans. Välbehövligt kan jag säga att det var! Men jag njuter av sommarlovet och nästa vecka ska jag kolla förhoppningsvis kolla på Eclipse! :D

Men jag ska försöka lägga in så mycket outfits som möjligt och kanske lite bilder på mina nya inköp.

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0