Sjuk

Hej hopp!
Anledning till att jag inte bloggat är att jag är sjuk. Eller det börjar väl gå på bättringväg men jag är ändå så jävla förkyld. Hade lite feber och ont i halsen förut men det är iallafall borta nu. Jag vill bara att det här ska gå bort så jag kan njuta av sommarlovet nu!

Det som hänt det senaste dagarna är att jag har varit sjuk men Cassie har ändå varit här trots min lilla sjukdom och på torsdagen tvingade jag mig iväg på Adelias fest, skitkul var det! :) Sen har jag bara varit hemma och igår var det Kungliga Bröllopet på tv så jag satt bänkad :p, det var riktigt kul att kolla på. Vigseln, kortegen, middagen, rubbet! Jättefina tal från Kungen, Daniels pappa och Daniel också.

Och idag måste jag städa. Mitt rum ser ut som jag vet inte vad och jag måste också duscha! Men jag ska ändå försöka uppdatera lite under dagen, men det blir senare.

Lite bilder från Adelia Fjortis fest ;) (eftersom hon fyllde 14)


Jag lånade fjortisskorna av Adelia ;)













Adelias nya kamera :)



Kommentarer
Postat av: Bella

Så het bild på mejj å Denice asså :P<3<3

2010-06-21 @ 12:42:37
URL: http://flickansomeblond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0