Måsten

Hej igen!
Körig dag har det varit, gick upp tio imorse och duschade, gick ut med hunden, handlade med mamma osv. Sen gick jag till vattnet och badade med Mickis, Frida, Eric och Ante. Resten av dagen var jag med Mickis och vi gick och badade typ vid 9 halv 10. Solen var på väg ner, vattnet var jättevarmt och man hörde musik från en båt en bit bort. Sommarkvällarna är de mysigaste som finns.

Imorgon kommer Cassie hit vid 9(hur fan ska jag komma upp?) och sedan drar väl vi ner till vattnet och badar och steker. Vid tre kommer Mickis och några andra och badar igen, men vi får se hur det blir för jag och Cassie funderar på att dra in till Norrtälje, skulle typ vara nån marknad där. Men ingenting är bestämt så vi får se hur det blir imorgon :)

Imorgon ska detta få plats i bloggandet(om inte min dator pajjar).
* Mina inköp från i måndags.
* Dagens outfit
* Musiktips
* "Dagen" inlägg

Hoppas alla blir nöjda och glada då, puss och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0