Just chilli'n

Hej hopp!
Fortfarande på topp från igår men börjar känna mig lite krasslig i näsan och halsen. Men jaja, vädret är ändå inte det bästa så inte skadar det mig.

Nu är jag hemma och de andra har åkt hem till sig. Mickis och Dannie ska spendera veckan i Sthlm så jag och Cassie kanske kommer in och möter dem nån dag med lite shopping. Skulle verkligen behövas :) Annars idag har det inte hänt så mycket. Har mest vilat efter igår, men är lika glad! Det var så jävla kul igår, skulle vilja göra det igen. Såklart är det kul att vinna men det är bara kul att få uppträda.

Snart är middagen klar kött. Sen ska jag krypa ner i soffan och kolla lite på tv, mer bloggning kommer ikväll. Då kanske jag kan uppdatera enbr om vad som hänt de senaste 3 veckorna!

Pussar tills dess!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0