1 vecka sedan

Japp, sålänge var det sen sist ni hörde av från mig. Men det senaste dagarna har det varit ganska så körigt. Jag har jobbat, spelat minigolf med mickis och cassie, jobbat, jobbat och jobbat. Jag ska fortsätta jobba i tre dagar och sen har jag resten av sommarlovet framför mig! Nästa vecka är jag helt ledig och jag vill hinna med att bada, sola och mycket mer!

Har vunnit saker tre dagar i rad förresten också :) bland annat bio biljetter så film kanske det blir nästa vecka.

Nu ska jag ta tag i min mobil som har gått sönder. Det står INGEN TÄCKNING där det egentligen ska stå Telia. Någon som vad problemet är? De på Sony Ericsson tyckte att jag skulle rensa mobilen ladda ner senaste program varan. Men det betyder att jag måste säkerthetskopiera alla filer så jag har lite jobb framför mig. Vi hörs senare, med lite bilder i bagaget också hoppas jag :)

Ha det bra.

Kommentarer
Postat av: Louise

sv: okej, tack för svaret :D♥



vad har du gjort idag? =)

2010-07-26 @ 19:31:23
URL: http://lllouiiiseee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0