00.52

Skrev nyss värsta inlägget men allt raderades så jag får skriva om.

Jag och Cassie sitter och garvar åt Jönssonligan just nu, det är så jävla klockrent när Sickan(Charles Ingvar!) tror att Vanhedens sko är en katt och badar den i en jävla vattenpöl, haha :D

Idag har vi varit på Mälby och badat och solat men det blev inte så mycket med det eftersom vädret inte var så bra, och det var inte så kul att bada eftersom jag har ett skitstort sår på mitt ben efter min och Mickis cykel olycka :p. Vi var där ungefär 2-3 timmar och sen drog vi hem. Mickis skulle vidare sedan och då hängde jag med Cassie hem som jag ska sova hos :) Imorgon ska vi in till Stockholm för att kolla på Eclipse! :D Äntligen! Jag har längtat i över ett halvår nu så det är verkligen på tiden. Men nu börjar det dra ihop sig för oss att sova, vi hörs imorgon.

Godnatt!


Cassandra gömmer sig bakom kudden i bakgrunden ;)


Kommentarer
Postat av: simone

Så sött foto :D

2010-08-31 @ 13:05:54
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0