Var fan är tvålen?

Nu tycker jag att ni ska kolla in Smiling Girls blogg och checka in Matildas Musiktips. Det är definitivt ingenting man vill missa, om ni vill ha koll på den hetaste musiken kolla in deras blogg då ;)

Snart sa jag lyfta på arslet och börja göra mig i ordning för att sedan gå och lägga mig, dags att kanske gå att lägga sig lite tidigare. Jo, det är det. Försökte lägga över photoshop från min andra data till denna men, it's not possible. Måste fixa det på ett eller annat sätt men inte nu.

Här är ett av matildas musiktips, min officiella favvolåt.



Godnatt =)

Kommentarer
Postat av: Jeanette

haha, jag älskar den låten! Har du sett "videon".



Ett tips: gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att gratis få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!



Ha en fortsatt härlig dag!

2010-01-12 @ 10:26:37
URL: http://heltvanligtliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0