The Twilight Saga

Åh, har inte hunnit blogga på hela dagen men framför allt har det ju varit skolan sedan hängde jag med Mickis & Cassie med till Mickis. Vi pluggade mest hos Mickis så sedan stack vi hem till mig, eller snarare min data :p. Dem drog för ca 2 tim sedan och sedan dess har jag mest nördat framför tha computer ;)

Boktips!
Ni har väl inte missat att läsa böckerna ur "The Twilight Saga" serien? Om ni har det så säger jag bara; Read the fucking books! Jag har aldrig läst ett par så bra böcker, man blir uppslukad av hela berättelsen om Edward & Bella. Jag började läsa första boken på i början av lovet och var klar med alla 4 nån vecka efter(tack cassie som jag fick låna böckerna av), nu vill jag bara har fortsättning på fortsättning av böckerna, yeah it's like a drug to me :p. Önskar mig iallafall böckerna i födelsedags present, och min födelsedag är om exakt 1 månad idag ;)



Nu, ska jag ta en dusch och sedan hoppa i säng, see ya tomorrow ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0