The outfit for today

Hejsan! :)
Idag har Cassie varit här och vi har haft plugg dag, alltså bara plugg. Men även såna dagar måste ju blandas med lite nöje så datorn var också med på ett hörn. Vi snackade om allt mellan himmel och jord och bl.a och min birthday som vi antagligen ska fira med lite bowling, god mat och bara vara tillsammans, alla fyra ♥. Imorgon har jag ingenting planerat så jag får se vad jag hittar på, imorgon ska iallafall få pröva på Ki boxning på idrotten, vi får se hur det går haha! Kanske en dagens outfit nu också?

Lång grå cardigan - H&M
Randig tröja(med puffärm!) - H&M
Blanka leggings(?) - Gina Tricot
Armband, Örhängen & Halsband - H&M, Gina, Kappahl m.m.

Nu ska jag strax lägga mig med lite spanska glosor + en bra bok! Vi hörs imorgon, godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0