Söndags städning

Hej på er!

Idag har jag rensat HELA min garderob, fråga inte hur det gick till - är själv förvånad. Fick massa rensat iallafall och nu vet jag vart alla grejer ligger så på så sätt känns det skönt. Har också hunnit duscha och plockat fram kläder tills imorgon. Justde, har saker planerat för alla helger för 3 veckor fram, haha.

Fredag 29/1 - Förmodligen Avatar i 3D på sergel eller rigoletto. (Hoppas verkligen att det blir av nu, mycket snack lite verkstad)

Fredag 5/2 - (Dock inte helt planerat än, men om det går för alla, it's a deal!) Isabellas Place med Cassie, Adelia, Emilia & självklart Isabella :)

Fredag 12/2 - My birthday! :) Jag, Cassie, Dannie och Mickis ska hitta på nått för att fira lilla moi.


Så ser min nästan månad ut. Ska ni hitta på något roligt? Mys hemma, party eller kanske shopping? På sportlovet blir det återigen stockholm med massa shopping!
Puss på er!


(Sorry för dålig cam bild!)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0