I want sportlov!




Fan vad härligt det ska bli med sportlov snart! :) Längtar riktigt mycket, och särskilt för att jag & tjejerna ska in till stockholm då en hel dag och bara shoppa, umgås och äta gott! Ska också kanske till fyrishovs äventyrsbad och bada som en galning!

Nå, back to real life. Idag har jag också bara varit hemma. Jag höll också på att dö idag av trötthet... Men vi kollade på Anne Franks dagbok och den var faktiskt ganska bra men man fick mest se när dom satt instängda på deras "gömställe". Hade faktiskt velat se hur det var i koncentrationslägrerna. Mitt betyg blir 3/5, bra men kunde varit mycket bättre.

Kanske inte skriver så roligt just nu men är så jäkla trött, vill bara krypa i säng. Och det ska jag snart göra. Dagens outfit m.m kommer imorgon så vi hörs då, pussar! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0