Home from school, eller något...

Kom hem från skolan för en timme sedan, har bara hunnit äta och slappat lite vid datan men snart kallar spanskan på mig. Ganska mycket att lära sig med det nu men, thats life. Annars har det inte hänt mycket, installerade Spotify nyss, något man inte kan vara utan ;) Senare tänkte jag kolla om jag kan lägga över photoshop från min andra data till denna så jag kan göra en design utan att det tar 100 år, skulle ju faktiskt underlätta :)

Vi hörs senare, kisses. ♥


Kommentarer
Postat av: matilda

haha så jävla bäst låt! xD

snart, eller när jag kommer hem ska jag fixa mina musiktips, ONLY FOR YOU! :D <3

2010-01-11 @ 18:52:13
URL: http://smilinggirls.blogg.se/
Postat av: Anonym

hejsan !

Fin blogg, allt bra med dej ? :)))

följ gärna min blogg ;D

2010-01-11 @ 21:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0