Dagen idag...

Hejsan :)
Igår var jag och Mickis på draget, träffade lite olika och körde biljard med Andreas & Fabian :) Mickis och jag kickade ass som vanligt ;) Vi drog hem vid halv 12 och satte oss vid datan hos mig men efter ett tag slocknade vi båda. På morgonen har vi dunkat musik och bara softat, vi köpte lite godis också och spelade Bubble trouble som sagt :p riktigt beroendeframkallande spel.

Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer. Ska iaf fixa lite såsom städa rummet, duscha, fixa naglarna m.m. Kanske också fixa lite på bloggen!?... (like that's gonna happen skulle jag sagt som läsare :p)

Just nu lyssnar jag på Black eyed peas - Missing you. (Loving it!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0