A while...

Ja, det var ett tag sen nu jag la in nya inlägg. Men iförrgår som sagt var jag hos tandläkaren och allt var bra med mig :) Sedan åkte mamma och jag in till stan där vi storhandlade, även fast de flesta affärerna var ganska utplockade efter all rea så hittade jag ändå en massa saker! 2 tröjor, 2 kjolar, en jeansjacka(skitnsygg!), örhängen, 2 leggings, väska, armband, allt från H&M, Kappahl, Lindex, Monki, Gina Tricot och Topshop. Är riktigt nöjd med allting!


Igår var jag i skolan och efter följde Cassie med mig hem och efter ett tag kom Mickis, haha vi laddade upp lite inför draget :p. Väl framme var det inte så många där. Körde lite biljard med Fabian och Andreas och snackade lite med Emilia, Isabella och Adelia. Tevligt var det men lite långtråkigt så jag och Cassie drog hem till mig vid halv 11. Cassie somna nästan på stört och jag satt uppe och camade med Isabella, Emilia och Adelia på msn. Men efter ett tag gick jag också och la mig. Idag har vi bara slappat och käkat godis haha :)


Gårdagens outfit. Allt från shoppingrundan :)(Inte världens bästa bild)


<3

Vi hörs senare, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0