2010

Hej =)
Första gången jag bloggar år 2010 nu haha :) Nu är jul lovet förbi och skolan börjar imorgon. Har inte riktigt känt efter hur det känns men de blir upp till bevis. Lovet har varit väldigt soft med många dagar hemma i soffan men också med kompisar :) igår var jag hos Denice med dannie, cassie & mickis där vi hade filmkväll med godis och snacks. Perfekt avslutning på lovet, tack för en härlig kväll tjejer :)

Annars är allt helt okej och nu ska jag fan ta tag i bloggen(ny design är på g!) men först så ska jag fixa min bärbara data, jag SKA. Det jag iaf har hunnit med är att få twilight på hjärnan och har hunnit läsa ut alla 4 böcker under lovet och kollat på filmen 100 gånger, hehe =) Ska åka in på bio nån dag och kolla på new moon, det är ett måste. Twilight forever.

Hoppas 2010 blir bästa året ever (:
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0