ZERO UPDATE!

Varning för fålig uppdatering ja. Idag i skolan var vi ute i skogen med den typ 1 meter höga snön, inte mysigt kan jag säga. När jag kom hem somna jag i soffan och vakna vid 18 och åt lite. Har inte pluggat mycket men nu ska jag lägga mig och plugga spanska och engelska, båda proven är på fredag, vi får hoppas på det bästa :) Imorgon ska jag inte vara hemma på hela dagen förutom på kvällen. Jag, Dannie & Cassie ska nämligen in och handla födelsedags present till Mickis som vi ska fira på fredag! Vi ska bl.a kolla på Michael Jackson's This is it och basta ;) Skitkul ska det iaf bli och efter det är det SPORTLOV!!! Fett najs hahah! :D



Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0