The outfit for today!


Leggings & Kofta från H&M
Tunika från Kappahl

Krims krams från bl.a kappahl, H&M och julklapp

Det söta halsbandet jag har på mig fick jag av Cassie i födelsedags present :)


Hejsan! Idag har uppdatering varit riktigt dålig, precis som resten av veckan... Men jag ska förbättra mig! Mer mode ska det iaf bli ;) Idag startade jag dagen med en dusch kl 6 på morgonen, höll på att somna i duschen ärligt talat. Sedan blev det skolan där kemi prov väntade men det gick faktiskt skapligt, hoppas jag. Efter skolan följde Mickis med mig hem och vi satt mest vid datan & snackade :) Hon gick vid halv 5 och efter ett tag stack jag & mamma till veterinären men vovven. Nu är jag iaf hemma och har bara hunnit chatta & lyssna lite på musik men nu strax ska jag lägga mig och plugga lite spanska, glosor nästa!

 

Vi hörs imorgon!(I promise)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0