Shower next!

Sitter här i soffan mätt och belåten efter en big middag som bestod av kyckling, pommes & bearnaise sås. Riktigt gott måste jag säga! Nu sitter jag här och funderar på att ta mig en dusch och efter det fixa mina naglar, ser inte så fräscht ut med lila avskavt nagellack. Denna gång kör jag nog på black, en klassiker ;). Har inte gjort mycket annat idag faktiskt, tittade lite i H&M katalogen som kom idag men hittade inte mycket.

Sorry för att jag har slarvat med dagens outfit men det är lätt att glömma bort ibland. Ska fixa det igen men denna vecka har jag varit helt inspiritationslös på modefronten.

Vi hörs.


Skulle gärna ta emot Lauren Conrads garderob ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0